Cao Khanh Nguyen

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem značky Samsung na kupní chování spotřebitele na trhu s mobilními telefony. Jedním z cílů práce je také určit, jak si společnost Samsung vede na trhu s mobilními telefony a jaký je její positioning.V teoretické části práce je kladen důraz na nástroje marketingového mixu, vnímání spotřebitele z psychologického hlediska a faktory ovlivňující jeho rozhodování a teorie …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of Samsung brand on consumer purchasing behavior in the mobile phone market. One of the goals of the work is also to determine how Samsung corporation is presented on the market with mobile phones and its positioning.The theoretical part of the thesis emphasis on the tools of marketing mix, consumer perception from the psychological point of view and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses syp4s1 syp4s1/2
15. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
15. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.