Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi – Bc. Kristýna Svobodová
Bc. Kristýna Svobodová
Diplomová práce
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Application of Modern Marketing Communication in Corporate Practise
Anotace:
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci marketingového plánování a řízení podniku. Pro podnik je nezbytné, aby zvolil takovou strategii, kterou v praxi aplikuje k účinné komunikaci s trhem. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem práce navrhnutí inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku a zároveň naplnění hypotézy. V první části diplomové práce je …víceAbstract:
Marketing communication is an important element in marketing planning and business management. It is essential for an enterprise to choose a strategy that is applied in practice to communicate effectively with the market. The aim of the thesis is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company and at the same time to confirm the hypothesis. In the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m0vne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev