Brand analysis of the mark Fairtrade – Kristýna Němcová
Kristýna Němcová
Diplomová práce
Brand analysis of the mark Fairtrade
Analýza značky "Fairtrade"
Anotace:
Značka Fairtrade je poměrně mladou značkou na českém trhu a je velmi zajímavá svou povahou, neboť neusiluje prvoplánově o co největší zisky z prodeje, nýbrž se zajímá o etický průběh výroby daného zboží v rozvojových zemích a spravedlivé odměňování dnes často znevýhodněných dělníků a farmářů. Cílem mé diplomové práce je provést analýzu značky Fairtrade na českém trhu a na základě provedeného výzkumu …víceAbstract:
Fairtrade is a relatively young brand on the Czech market that is really interesting by its nature. The mark does not seek preferentially to maximize profits from the sale, but is interested in the ethical conduct of production of the goods in developing countries and fair rewarding today often disadvantaged workers and farmers. The aim of my thesis is to analyze the Fairtrade mark on the Czech market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31174
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Odehnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31174
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky
Adéla Hálová -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali