Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy – Jaroslav RYŠICA
Jaroslav RYŠICA
Bachelor's thesis
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Interactive teaching tool for geography lessons
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem, vývojem a implementací interaktivní výukové pomůcky ve výuce vlastivědy pro 4. ročník základních škol. Tématem výukové pomůcky je Naše vlast. Pomůcka byla vytvořena ve spolupráci s vyučující tohoto předmětu, která specifikovala obsahovou stránku pomůcky, která byla vytvořena v programu SMART Notebook 11. Experimentální skupina před zahájením výuky za pomocí pomůcky …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the design, development and implementation of interactive teaching tools in the teaching of geography for the pupils of 4th year of primary school. The theme of an teaching tools is a book Our homeland. Utility was created in cooperation with the teachers of this subject, which specified page content aids, was created in SMART Notebook 11. The experimental group of pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠICA, Jaroslav. Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Jaroslav RYŠICA -
Tvorba interaktivních pomůcek jako podpora pro výuku hudební výchovy v 9. ročníku základní školy
Veronika Maříková -
Lesnická pedagogika v praxi - návrh interaktivní výukové pomůcky pro děti
Stefan Canov -
Geofyzikální charakteristika Země - interaktivní učební pomůcka pro střední školy
Anna Čermáková -
Tvorba interaktivních pomůcek pro výuku stereometrie na středních školách
Tereza BEČVÁŘOVÁ -
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
Ivan TAUBER -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku českého jazyka a literatury na ZŠ s využitím nativních a on-line technologií
Lukáš POMAZAL -
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Jaroslav RYŠICA