Bc. Hana KUNDRÁTOVÁ

Diplomová práce

Umění a reklama

Art and advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem dvou kulturních fenoménů ? reklamy a umění. Zaměřuje se na úzkou oblast antireklamního aktivismu (subvertisingu), který kritizuje reklamu prostřednictvím jejich vlastních nástrojů. Tento postoj dává do kontrastu k relativně mladému přístupu k propagaci guerilla marketingu. Na základě teoretických poznatků, poté srovnává jejich konkrétní projevy a shrnuje jejich …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the relationship of two cultural phenomena - advertising and art. It focuses on a narrow area of subvertsing, which criticizes the ads through their own instruments. This attitude contrasts to the relatively young approach to the promotion - guerilla marketing. Based on theoretical knowledge thesis compares their specific symptoms and summarizes their interrelationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18403

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUNDRÁTOVÁ, Hana. Umění a reklama. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe