Současná česká literární tvorba pro předškoláky – Bc. Gabriela VLAŠKOVSKÁ
Bc. Gabriela VLAŠKOVSKÁ
Bakalářská práce
Současná česká literární tvorba pro předškoláky
The current literature for children of preschool age
Anotace:
Bakalářská práce na téma Současná česká literární tvorba pro předškoláky je rozdělena do dvou částí. V teoretické části práce jsou uvedeny základní charakteristiky psychického vývoje dítěte předškolního věku, etapy a počátky dětského čtenářství, činitelé ovlivňující budování kladného vztahu dítěte ke knize a žánry vhodné pro děti předškolního věku. Obsahem praktické části je analýza čtyř pohádkových …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis The Contemporary Czech Literature for Preschool Children is divided into two parts. The basic characteristic of mental evolution of the child in preschool age, phases and beginnings of child reading, factors, which influence the creation of positive attitude of the child towards the book and appropriate genres for children of preschool age are specified in the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLAŠKOVSKÁ, Gabriela. Současná česká literární tvorba pro předškoláky. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Rozvoj předčtenářské gramotnosti v mateřské škole.
Nikola Stehnová -
Předčtenářské období dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Agata HRACHOVÁ -
Předčtenářské období a jeho charakteristiky ve vývoji
Marie RADOVÁ -
PŘEDČTENÁŘSKÉ DOVEDNOSTI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO ROČNÍKU MŠ
Lenka SOKOLOVÁ -
Hudba a pohádka – využití pohádkových příběhů v hudebních činnostech v lesní mateřské škole
Jana Černá -
Pohádka jako nástroj k přiblížení environmentálních témat
Martina POUROVÁ -
Mateřská škola a lidová pohádka
Klára Litterová