Bc. Jan Šrot

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na úspěch nově založeného bistra

The impact of marketing communication on the succes of the newly established bistro
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci při zavedení nové firmy na trh podnikající v oblasti gastronomie. V dnešní hektické době plné informací a téměř neomezených možností považuji správnou marketingovou strategii a uchycení cílového zákazníka za nejdůležitější atribut úspěšného prvopočátku jakéhokoliv podnikání. Právě proto vyzdvihuji důležitost marketingové strategie, zatímco finanční a obchodní …více
Abstract:
The thesis is focused on communication for the introduction of new company into the market of gastronomy. In today's hectic world full of information and almost limitless possibilities I find the right marketing strategy and gripping target customer as the most important attribute of a successful beginning of any business. That is why I emphasize the importance of marketing strategy, while financial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní