Tereza Tkaczyková
Bakalářská práce
Marketing neziskové organizace
Marketing of non-profit organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace NROS, celým názvem Nadace rozvoje občanské společnosti. Cílem práce sestavení efektivní komunikace NROS s cílovými skupinami. V první, tedy teoretické, části budou rozebírány pojmy marketing a marketingová komunikace. Dále zde bude vysvětlen pojem neziskový sektor, nadace a marketing neziskových organizací. V praktické části práce bude …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of the non-profit organization NROS, the full name of the Civil Society Development Foundation. The aim of the thesis is to set up an effective communication of NROS with target groups. In the first, theoretical, part the concepts of marketing and marketing communication will be discussed. Furthermore, the concept of the non-profit sector, foundations and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Eliška Koubková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková