Tereza Tkaczyková

Bachelor's thesis

Marketing neziskové organizace

Marketing of non-profit organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace NROS, celým názvem Nadace rozvoje občanské společnosti. Cílem práce sestavení efektivní komunikace NROS s cílovými skupinami. V první, tedy teoretické, části budou rozebírány pojmy marketing a marketingová komunikace. Dále zde bude vysvětlen pojem neziskový sektor, nadace a marketing neziskových organizací. V praktické části práce bude …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of the non-profit organization NROS, the full name of the Civil Society Development Foundation. The aim of the thesis is to set up an effective communication of NROS with target groups. In the first, theoretical, part the concepts of marketing and marketing communication will be discussed. Furthermore, the concept of the non-profit sector, foundations and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Eliška Koubková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89915