Online marketingová strategie vybrané zdravotní pojišťovny v České republice – Bc. Jan Vácha
Bc. Jan Vácha
Master's thesis
Online marketingová strategie vybrané zdravotní pojišťovny v České republice
Online marketing strategy of chosen health instance company in the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice přípravy a realizace online marketingové strategie vybrané zdravotní pojišťovny v podmínkách České republiky. Práce definuje základní obchodní a marketingové přístupy a vysvětluje pojmy online marketingu. Pochopení všech aspektů jednotlivých online komunikačních kanálů, internetové propagace je klíčovou částí této práce. Samostatná kapitola je věnována podstatě …moreAbstract:
This thesis is devoted to the preparation and implementation of online marketing strategy in chosen health insurance company in the Czech Republic. Defines the basic business and marketing approaches and explains the concepts of online marketing. Understanding all aspects of the various online channels of internet promotion is a key part of this work. An important part is devoted to the essence of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dhv51/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Daniel Kafka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová