Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity – Bc. Aleš Zalabák
Bc. Aleš Zalabák
Master's thesis
Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity
Creation marketing campaign for the xy and measure their effectiveness
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně a jejím vyhodnocováním. Teoretická část se věnuje popisu marketingu jako takového a také tvorbě a součástem marketingové kampaně. Tato část byla vytvořena za pomoci odborné literatury a popisuje jednotlivé kroky, které předcházejí samotnou kampaň. Dále jsem se snažil popsat jednotlivé typy médií, jejich zacílení a možnosti vyhodnocení kampaně …moreAbstract:
In my Master thesis I am concerned with a creation of a marketing campaign and its evaluation. The theoretical part deals with a description of marketing itself and also with a creation and components of a marketing campaign. This part is created with an use of professional literature and describes particular steps, which precede the campaign itself. I also tried to describe different types of media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gsx9n/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková