Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity – Bc. Aleš Zalabák
Bc. Aleš Zalabák
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity
Creation marketing campaign for the xy and measure their effectiveness
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně a jejím vyhodnocováním. Teoretická část se věnuje popisu marketingu jako takového a také tvorbě a součástem marketingové kampaně. Tato část byla vytvořena za pomoci odborné literatury a popisuje jednotlivé kroky, které předcházejí samotnou kampaň. Dále jsem se snažil popsat jednotlivé typy médií, jejich zacílení a možnosti vyhodnocení kampaně …víceAbstract:
In my Master thesis I am concerned with a creation of a marketing campaign and its evaluation. The theoretical part deals with a description of marketing itself and also with a creation and components of a marketing campaign. This part is created with an use of professional literature and describes particular steps, which precede the campaign itself. I also tried to describe different types of media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gsx9n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková