Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu – Michal Jedlička
Michal Jedlička
Bakalářská práce
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Product Strategy of Starbucks Corporation in the Czech Market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje …víceAbstract:
The Bachelor's thesis characterises Starbucks Corporation and its product strategy over the world as well as in the Czech Republic. The first chapter is theoretical and covers the product in marketing, international product policy, product mix strategy, product innovation and SWOT analysis. The remaining two chapters are practical. The second chapter describes Starbucks, its world product strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Ilya Bolotov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Vliv finančního poradce na portfolio finančních produktů klienta
Lukáš Vácha -
Produktové a zákaznické portfolio Whirpool CR, spol. s. r. o.
Petr Krejča -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Žaneta Velebová