Bc. Eva SUCHÁ

Bachelor's thesis

Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje

The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument
Abstract:
Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní …more
Abstract:
This bachelor work is interested in the importance of company publications as one of the instruments of internal communication. In the first part this thesis works with the concepts of marketing and marketing communication. One of the instruments of marketing communications is also public relations. Public opinion, image and corporate identity create three bases for the foundation of public relations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Accessible from:: 12. 12. 2008
Identifier: 10394

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2009
  • Supervisor: Mgr. Lucie Zbořilová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUCHÁ, Eva. Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing