Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje – Bc. Eva SUCHÁ
Bc. Eva SUCHÁ
Bachelor's thesis
Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje
The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument
Abstract:
Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní …moreAbstract:
This bachelor work is interested in the importance of company publications as one of the instruments of internal communication. In the first part this thesis works with the concepts of marketing and marketing communication. One of the instruments of marketing communications is also public relations. Public opinion, image and corporate identity create three bases for the foundation of public relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Accessible from:: 12. 12. 2008
Identifier:
10394
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÁ, Eva. \textit{Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/t0rwhl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SUCHÁ, Eva. Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s. r. o. jako marketingového komunikačního nástroje. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Vnitropodniková komunikace
Jakub Honek -
Vnitropodniková komunikace a její vliv na firemní kulturu
Martina Burianová -
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Komunikace v projektovém řízení
Dominika Tesařová -
Komunikace v podnikání
Lenka Šmuková -
Interaktivní komunikace v příspěvkové organizaci.
Filip Svoboda -
Vnitropodniková komunikace vybrané firmy
Anna Hošťálková