Marketing na trhu kompenzačních pomůcek pro handicapované – Hana Buňatová
Hana Buňatová
Bakalářská práce
Marketing na trhu kompenzačních pomůcek pro handicapované
Marketing on the market of compensatory aids for the disabled
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem na trhu kompenzačních pomůcek pro handicapované v České republice, konkrétně se zaměřením na produkt handbike. Teoretická část je věnována marketingu samotnému, marketingu sportu a cílová skupina (handicapovaní) je blíže specifikována. V metodologické části je proveden kvalitativní výzkum (rozhovory) s lidmi s handicapem, kteří jsou s tímto produktem obeznámeni …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing on the market of compensatory aids for the disabled in the Czech Republic, specifically focusing on the handbike. The theoretical part is devoted to marketing itself, sports marketing and the target group (the disabled) is more specified. Interviews (qualitative research) are conducted in the methodological part with people with disabilities who are familiar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Martin Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková