Marketingová komunikace klastru CLUTEX – Bc. Monika VINKLEROVÁ
Bc. Monika VINKLEROVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace klastru CLUTEX
Marketing Communications of clustr CLUTEX
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací klastru technických textílií, CLUTEX, který vznikl v roce 2006. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci a jejím nástrojům, více se věnuje výstavám a veletrhům. V praktické části potom předsta-vuje samotný klastr CLUTEX , výstaviště Messe Frankfurt a veletrh Techtextil. Ve druhé části provádí šetření o smysluplnosti účasti českých textilních …viacAbstract:
This graduation theses are focusing on marketing communication of cluster of technical textile CLUTEX, which was founded on 2006. Theoretical part is about marketing com-munication and its instruments, especially exhibitions and fairs. Practical part introduces cluster CLUTEX, fairground Messe Frankfurt and fair Techtextil. The second part is focu-sed on participation of czech companies on exhibitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18623
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINKLEROVÁ, Monika. Marketingová komunikace klastru CLUTEX. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
Marie Šišmová -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová -
Veletrhy jako komplexní nástroj marketingové komunikace
Michal Schauhuber -
Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace
Katja Deskovska -
Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
Diana Polášková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO
Michaela MURKOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová