Tvorba obchodní strategie podniku – JUDr. Ing. Jan Lhotský, Ph.D.
JUDr. Ing. Jan Lhotský, Ph.D.
Diplomová práce
Tvorba obchodní strategie podniku
Business strategy generation
Anotace:
Předložená diplomová práce, která nese název "Tvorba obchodní strategie podniku", se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Teoretická část pojednává o založení malého nebo středního podniku, předpokladech úspěšného podnikatelského záměru a moderních manažerských metodách. Je zde popsán obecný postup provádění strategické analýzy podniku a z něho vycházející tvorba strategií. V praktické části …víceAbstract:
This thesis, whose title is "Business strategy generation", deals with the theory and practice of strategic management. The theoretical part concerns foundation of a small or middle-sized enterprise, preconditions of a successful business plan and modern managerial methods. This part describes the performance of the strategic analysis of an enterprise, from which the optimal strategy is generated. …víceKlíčová slova
Strategické řízení malé a střední podniky strategická analýza SWOT analýza Porterův model konkurenčního prostředí konkurenční výhoda hodnota pro zákazníka marketing cíle obchodní strategie. Strategic management small and middle-sized enterprises strategic analysis SWOT analysis Porter's model of competitive environment competitive advantage customer value goals business strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p4uh4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková