Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v neúplných školách – Bc. Markéta Sedláková
Bc. Markéta Sedláková
Diplomová práce
Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v neúplných školách
Possibilities of pupils education with special educational needs in incomplete schools
Anotace:
Diplomová práce „Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v neúplných školách“ se zabývá problematikou procesu integrace. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je zabezpečena výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na neúplných školách.Abstract:
Diploma thesis „Possibilities of pupils education with special educational needs in incomplete schools“ investigate the question of intergation process. The subject of the analysis was to find out how the education of pupils with special needs is protected in incomplete schools.Klíčová slova
Klíčová slova integrativní/inkluzivní vzdělávání osobnost zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami neúplné školy připravenost učitelů Key words integrative/inclusive education personality teaching pupils with special educational needs incomplete schools teachers‘ knowledge
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/craei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ