Ing. Michaela Šochová
Bakalářská práce
Etické limity reklamy
Ethical limits of advertising
Anotace:
Každý den se setkáváme s reklamou, působí na naše vědomí i několikrát za den. Často ovlivňuje naše rozhodování, aniž bychom si toho byli vědomi. Ovšem jak často přemýšlíme nad její etičností? Po každé shlédnuté reklamě? Nebo vůbec? Kde jsou vlastně hranice reklamní tvorby? Řešení uvedené problematiky je věnována tato bakalářská práce. Teoretická část je věnována výkladu pojmů etiky a reklamy a následně …víceAbstract:
We meet advertisement every day. It influences our consciousness several times a day. It often influences our decision-making, without even being aware of it. But how often are we thinking about its morality? After every advertisement we saw? Do we even think about it? Where are the boundaries of the ad-making? The solution of this problem is an aim of this bachelor thesis. The theoretical part is …víceKlíčová slova
Etika kultura manipulace média morálka reklama svědomí ethics manipulation morality conscience advertising culture
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0q31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické limity v reklamě
Tereza Klinovská -
Etika ve veřejné správě
Miriam Okresová -
Etika a morálka v bankovníctve
Jana Buzáková Sopčiaková -
Podniková etika při řízení lidských zdrojů/Business ethics in human
Karolína Kahounová -
Etika a morálka v bankovníctve
Lucia Kostková -
Etika verzus ekonómia v podnikateľskom prostredí
Zuzana Sekelská -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal