Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis – Bc. Hana Kratochvílová
Bc. Hana Kratochvílová
Diplomová práce
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá použitím přesvědčovacích strategií v reklamách propagujících destinace. Cílem práce je na základě výzkumu figurativního jazyka a jazykové obraznosti, dynamického diskurzu, diskurzu opírajícího se o vlastnosti člověka a strategie oslovování cílového čtenáře nalézt a funkčně vysvětlit jevy, které přispívají k aktu přesvědčení. Materiál k analýze se skládá ze souboru dvou tematických …víceAbstract:
My diploma thesis deals with persuasive strategies in destination advertising. The aim of my thesis is to research the domains of figurative language and imagery, dynamic and human-based discourse and the strategy of addressing target readers in order to identify and functionally explain phenomena which contribute to the act of persuasion. The material for analysis consists of a set of two thematic …víceKeywords
persuasive strategies přesvědčovací strategie discourse analysis analýza diskurzu destination advertising propagace destinací figurative language figurativní jazyk imagery jazyková obraznost dynamic discourse dynamický diskurz human-based discourse diskurz reflektující člověka addressing target readers oslovení cílového čtenáře
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rblaf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
Zuzana Alcnauerová -
Persuasive strategies in advertising discourse. A lexico-grammatical and socio-pragmatic analysis
Jana Pelclová -
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Jana Kadavá -
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
Lada Peterková -
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
Lada Peterková -
Green Tourism - The Persuasive Strategies In Advertising Environmentally Friendly Holiday
Monika HRBÁČKOVÁ