Nástup trendu jménem Elektromobilita – Vojtěch Holub
Vojtěch Holub
Bakalářská práce
Nástup trendu jménem Elektromobilita
The rise of the electromobility
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá trendem elektromobility, popisuje její historický vývoj a představuje lídra elektromobility, společnost Tesla Inc., v porovnání s tradičními výrobci automobilů. Cílem této práce je zjištění přístupu k elektrombolilitě a její adopci z pohledu konzultačních a analytických společností a agentur, dále z pohledu renomovaných výrobců automobilů a také českých zákazníků.Abstract:
This bachelor thesis examines the trend of electromobility, describes its historical development and introduces the leader of electromobility, Tesla Inc., in comparison with traditional OEMs. The aim of this thesis is to determine the approach to electromobility and its adoption from the perspective of consulting and analytics companies and agencies, as well as from the perspective of renowned car …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla
Lukáš Janšta -
Influencing Factors for Household Decisions on Adoption and Use of Biogas Technology: The Case of Bamenda, North West Region of Cameroon
Gideon Gobti Ayeah -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Patricie Müllerová -
Elektromobilita - příležitost, anebo slepá ulice vývoje dopravy
Sebastian Všetula -
Elektromobilita jako strategická obchodní příležitost získání grantu pro spolupráci na BP s ČEZ
Michal Slavík