Vojtěch Holub
Bachelor's thesis
Nástup trendu jménem Elektromobilita
The rise of the electromobility
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá trendem elektromobility, popisuje její historický vývoj a představuje lídra elektromobility, společnost Tesla Inc., v porovnání s tradičními výrobci automobilů. Cílem této práce je zjištění přístupu k elektrombolilitě a její adopci z pohledu konzultačních a analytických společností a agentur, dále z pohledu renomovaných výrobců automobilů a také českých zákazníků.Abstract:
This bachelor thesis examines the trend of electromobility, describes its historical development and introduces the leader of electromobility, Tesla Inc., in comparison with traditional OEMs. The aim of this thesis is to determine the approach to electromobility and its adoption from the perspective of consulting and analytics companies and agencies, as well as from the perspective of renowned car …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89279
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Tomáš Kubálek
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla
Lukáš Janšta -
Influencing Factors for Household Decisions on Adoption and Use of Biogas Technology: The Case of Bamenda, North West Region of Cameroon
Gideon Gobti Ayeah -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Patricie Müllerová -
Elektromobilita - příležitost, anebo slepá ulice vývoje dopravy
Sebastian Všetula -
Elektromobilita jako strategická obchodní příležitost získání grantu pro spolupráci na BP s ČEZ
Michal Slavík