Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB – Jitka Altmanová
Jitka Altmanová
Bachelor's thesis
Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB
Corporate Visual Design and Design Manual of the company called ELPROG-MB
Abstract:
Tato bakalářská práce nese název Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB. Jejím cílem je vytvoření uceleného vizuálního stylu firmě Elprog-Mb a vypracování design manuálu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, pojednává o firemní komunikaci, firemní identitě a firemním vizuálním stylu. Druhá část bakalářské práce je praktická. V první řadě popisuje firmu Elprog …moreAbstract:
The title of this paper is “Corporate Visual Design and Design Manual of the company called ELPROG-MB”. The aim of this thesis is to create a design manual to that company. The work is divided into two basic parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the meaning of Corporate Communication, Corporate Identity and Corporate Visual Design. The practical part is related to the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB56
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2009
- Supervisor: Marcela Šabatová
- Reader: Hana Mohelská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALTMANOVÁ, Jitka. \textit{Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Available from: https://theses.cz/id/t15y8d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Corporate design vzdelávacej organizácie.
Lucia ANDREJKOVÁ -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů