Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB – Jitka Altmanová
Jitka Altmanová
Bakalářská práce
Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB
Corporate Visual Design and Design Manual of the company called ELPROG-MB
Anotace:
Tato bakalářská práce nese název Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB. Jejím cílem je vytvoření uceleného vizuálního stylu firmě Elprog-Mb a vypracování design manuálu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, pojednává o firemní komunikaci, firemní identitě a firemním vizuálním stylu. Druhá část bakalářské práce je praktická. V první řadě popisuje firmu Elprog …víceAbstract:
The title of this paper is “Corporate Visual Design and Design Manual of the company called ELPROG-MB”. The aim of this thesis is to create a design manual to that company. The work is divided into two basic parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the meaning of Corporate Communication, Corporate Identity and Corporate Visual Design. The practical part is related to the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB56
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Marcela Šabatová
- Oponent: Hana Mohelská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design vzdelávacej organizácie.
Lucia ANDREJKOVÁ -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů