Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19 – Bc. Jiří Červinka
Bc. Jiří Červinka
Diplomová práce
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Changes in the consumer behaviour of generation Y within the business concept Zero waste in the context of the covid-19 crisis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením změn nákupního chování generace Y spojených s problematikou obchodního konceptu prodeje „bez obalu“ v kontextu nemoci covid-19. Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské postoje a preference jedinců ve věku 15 až 40 let při nákupu bezobalových produktů s přihlédnutím k současné pandemické situaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of changes in the shopping behavior of the generation Y associated with the issue of the business concept "unpackaged" in the context of the covid-19 disease. The aim of the work is to evaluate the consumer attitudes and preferences of individuals of age 15 to 40 years when purchasing unpackaged products considering the current pandemic situation. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVINKA, Jiří. \textit{Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/t1a1vu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová
Název
Vložil
Vloženo
Práva