Dopad spotrebných daní na správanie spotrebiteľa – Bc. Zuzana Jašková
Bc. Zuzana Jašková
Diplomová práce
Dopad spotrebných daní na správanie spotrebiteľa
Impact of consumption taxe on consumen behavior
Abstract:
This diploma work deals with the incidence of consumption taxes to consumers and is devided to 3 parts and chapters as follows: The first chapter of diploma work is about general history of taxes, fundamental terms, canons of taxation, tax system in Slovak Republic and principles of consumption taxes of wine, beer, spirit, tobacco, mineral oils, coal, natural gas and electricity. In the second part …víceAbstract:
Diplomová práca pojednáva o dopade spotrebných daní na správanie spotrebiteľa. Práca je rozdelená do 3 častí a pozostáva z nasledujúcich kapitol. Prvá kapitola diplomovej práce je všeobecne zameraná na históriu daní, vymedzenie základného pojmu daň, daňových zásad, náležitosti daní, sústavu daní v Slovenskej republike a charakteristiku spotrebných daní z vína, piva, liehu, tabaku, minerálnych olejov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p21oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
- Oponent: prof. Ing. Marta Orviská, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Komparace úrovně kvality, ceny a prezentace ovoce a zeleniny mezi obchodními řetězci působícími v České republice
Vendula PÍSAŘÍKOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf