Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter – Bc. Ivan LAŠŠAN
Bc. Ivan LAŠŠAN
Bachelor's thesis
Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter
Critical role of marketing in engineering firm Reiter
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést.Abstract:
The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing {--} level analysis have been done, and, measures that could be established …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Accessible from:: 27. 5. 2009
Identifier:
13338
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAŠŠAN, Ivan. Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Instagram jako nástroj marketingu
Karina Alakhverdova -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Úloha marketingu v životě malé firmy
Radka Janošová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek