Bc. Ivan LAŠŠAN

Bachelor's thesis

Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter

Critical role of marketing in engineering firm Reiter
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést.
Abstract:
The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing {--} level analysis have been done, and, measures that could be established …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Accessible from:: 27. 5. 2009
Identifier: 13338

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LAŠŠAN, Ivan. Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Technology

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management