Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter – Bc. Ivan LAŠŠAN
Bc. Ivan LAŠŠAN
Bakalářská práce
Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter
Critical role of marketing in engineering firm Reiter
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést.Abstract:
The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing {--} level analysis have been done, and, measures that could be established …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Zveřejnit od: 27. 5. 2009
Identifikátor:
13338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAŠŠAN, Ivan. Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Reiter. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Instagram jako nástroj marketingu
Karina Alakhverdova -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Úloha marketingu v životě malé firmy
Radka Janošová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek