Bc. Tomáš Karas

Bakalářská práce

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

Brand Building Process and Influencing Factors
Anotace:
Jak dnes již většina manažerů ví, značky jsou jedním z nejcennějších majetků firmy. V součastné době, kdy je trh v České republice téměř přesycen, bývá právě značka jedním z klíčových faktorů, které přimějí zákazníka ke koupi daného výrobku nebo poskytované služby. Dobrá značka znamená obrovskou konkurenční výhodu. Cílem této práce je popsat problematiku procesu budování obchodní značky, přehledně …více
Abstract:
Every manager knows that a trademark is the most valuable property of a company. The market in the Czech Republic is nowadays glut. The trademark with a good reputation is the key factor that can convince a customer to buy a certain good or service. Good trademark has a substatntial value on a field of a competitive market. The aim of this thesis is an analysis of a brand building process and factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní