Marketingová komunikace řetězce Lidl – Kryštof Michael Macál
Kryštof Michael Macál
Bakalářská práce
Marketingová komunikace řetězce Lidl
The marketing communication of the retail chain Lidl
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci maloobchodního řetězce Lidl. Cílem bylo zhodnotit její účinnost a navrhnout případná doporučení na zlepšení. Vyhodnocení probíhalo na základě dvou dotazníkových šetření, v České republice a v Německu, dohromady u 395 respondentů. Výsledky ukazují, že komunikace společnosti se zákazníky je efektivní a pozitivně vnímaná zákazníky obou zemí. Závěrem …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the marketing communication of the retail chain Lidl. The aim was to evaluate its effectiveness and suggest possible recommendations for improvement. The evaluation was based on two questionnaire surveys, in the Czech Republic and Germany, with a total of 395 respondents. The results show that the company's communication with customers is effective and positively perceived …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85899
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk