Kryštof Michael Macál

Bakalářská práce

Marketingová komunikace řetězce Lidl

The marketing communication of the retail chain Lidl
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci maloobchodního řetězce Lidl. Cílem bylo zhodnotit její účinnost a navrhnout případná doporučení na zlepšení. Vyhodnocení probíhalo na základě dvou dotazníkových šetření, v České republice a v Německu, dohromady u 395 respondentů. Výsledky ukazují, že komunikace společnosti se zákazníky je efektivní a pozitivně vnímaná zákazníky obou zemí. Závěrem …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the marketing communication of the retail chain Lidl. The aim was to evaluate its effectiveness and suggest possible recommendations for improvement. The evaluation was based on two questionnaire surveys, in the Czech Republic and Germany, with a total of 395 respondents. The results show that the company's communication with customers is effective and positively perceived …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85899