Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020 – Bc. Michal Gombarčík
Bc. Michal Gombarčík
Master's thesis
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Politický marketing a jeho využití ve slovenských parlamentních volbách 2020
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu použitého politického marketingu různými zúčastněnými stranami v Slovenské parlamentních volbách 2020. Politický marketing je poměrně specifickou odnoží komerčního marketingu. Nabízí nám pohled na volební program nebo lídra strany jako na originální druh zboží a na druhé straně, nabízí pohled na voliče jako spotřebitele takové politické nabídky. Volební kampaň …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the used political marketing by various parties in the Slovak parliamentary elections 2020. Political marketing is a relatively specific branch of commercial marketing. It offers us a view of the electoral program or the party's leader as an original kind of commodity and, on the other hand, it offers a view of the voter as a consumer of such a political …moreAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu použitého politického marketingu rôznymi zúčastnenými stranami v Slovenských parlamentných voľbách 2020. Politický marketing je pomerne špecifickou odnožou komerčného marketingu. Ponúka nám pohľad na volebný program alebo lídra strany ako na originálny druh tovaru a na druhej strane, ponúka pohľad na voliča ako spotrebiteľa takejto politickej ponuky. Volebná …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Reader: Valery Senichev, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOMBARČÍK, Michal. \textit{Politický marketing a~jeho využitie v~slovenských parlamentných volbách 2020}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2021. Available from: https://theses.cz/id/t1qsii/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Ženy v politických stranách České republiky a politický marketing
Kristýna Kazdová -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Polská zahraniční politika a volby 2007
Vít Dostál -
Ženy a politika: rozbor voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Veronika JANOUŠKOVÁ -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová