Příprava projektu „Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor“ – Sabina Buziová
Sabina Buziová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Příprava projektu „Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor“
Abstract:
Cílem této práce je příprava projektu ,,Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor“ na základě analýzy potřeb cílové skupiny prodejců časopisu Nový Prostor. V prvních kapitolách se zabývám historií a definicí bezdomovectví, přibližuji pojmy sociální vyloučení a chudoba, informuji o formách bezdomovectví a taktéž uvádím nejčastější příčiny bezdomovectví a potřeby lidí bez domova. Poté se zaměřuji na postoj …moreAbstract:
The aim of this work is to prepare the project "Buy a coffee for a dealer of Nový Prostor magazine" on the basis of the needs analysis of the target group of dealer New Prostor magazine. In the first chapters I deal with the history and definition of homelessness, I approach the concepts of social exclusion and poverty, I inform about forms of homelessness and also I give the most frequent causes of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.caritas-vos.cz/th/ed58h/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Lenka Divoká, Ph.D.
- Reader: Ing. Ester Danihelková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - College of Social Work Olomouc
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce
Theses on a related topic
-
Ochota olomouckých kaváren a veřejnosti k zapojení do projektu "Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor"
Sabina BUZIOVÁ -
Subjektivně vnímaná kvalita života prodejců časopisu Nový prostor
Nikol Klimešová -
Přínos prodeje časopisu Nový prostor pro prodejce
Denisa Slávková -
Etická reflexe pomoci lidem bez přístřeší skrze prodej časopisu Nový Prostor.
Veronika SIEBEROVÁ -
Časopis "Nový Prostor" coby nový začátek
Tereza Tichá -
Ochota olomouckých kaváren a veřejnosti k zapojení do projektu "Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor"
Sabina BUZIOVÁ -
Ekonomika a management aktivit časopisu Nový Prostor jako specifického druhu organizace
Lucie Hrubešová -
Časopis Nový Prostor a jeho očekávaná role ve zlepšení kvality života prodejců
Martin Němeček