Kateřina ULEHLOVÁ
Bachelor's thesis
Assessment centre
Outdoor AC
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá metodou Assessment centre. Cílem je navrhnout část assessment centra, která je zaměřená na vybrané kompetence spojené s prací marketingového manažera. K vytvoření této části dochází na základě popisu konkrétní profese, pracovního prostředí a stanovení požadovaných kompetencí.Abstract:
This Bachelor thesis is concerned on method called assessment centre. The goal is to make a part of assessment centre which is related to job of marketing manager. Development of this part is based on description of a specific job, working environment and identification of the required competencies.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vít Dočekal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULEHLOVÁ, Kateřina. Assessment centre. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Assessment centrum v praxi / Assessment Centre in practice
Karin Hartmannová -
Recruitment a assessment centre jako nástroj efektivního výběru talentovaných zaměstnanců
Jiří Tecl -
Assessment Centre jako nástroj výběru zaměstnanců v podniku
Klára Pulchartová -
Assessment Centre jako nástroj výběru zaměstnanců v podniku
Andrea Čásenská -
Assessment Centre jako nástroj výběru zaměstnanců
Natalia Shaposhnik -
Assessment Centre jako nástroj výběru zaměstnanců v podniku
Jana Ruzhová -
Assessment Centre jako metoda výběru pracovníků
Linda SEHNOUTKOVÁ -
Využití metody Assessment centre ve vybrané společnosti
Lucie MARČANOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva