Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání – Lucie Hrstková
Lucie Hrstková
Master's thesis
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Global method of reading and its practical utilization in special primary school Svitání.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá výukou globální metody čtení ve speciální škole. Popisuji pět případových studií žáků s mentálním postižením, kteří pracují v hodinách čtení pomocí metody globálního čtení za využití různých didaktických pomůcek a interaktivních programů. V závěru jsem zhodnotila praktické využití metody v běžném životě žáků.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedúci: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální
Jana Houdková -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová -
Využití globální metody čtení v ergoterapii
Zuzana ŠIMONOVÁ -
Potřeby a zkušenosti pracovníků v paliativní a hospicové péči v kontextu speciální pedagogiky a speciální andragogiky: vícepřípadová studie
Terezie VACULÍKOVÁ -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Salesiánská pedagogika jako protektivní faktor poruch chování
Zdislava Sychrová -
Případová studie dítěte se získanou dysartrií v důsledku onkologického onemocnění
Lucie Růžičková -
Péče o nezletilé s adiktologickým problémem v podmínkách institucionální výchovy - případová studie specializovaného oddělení diagnostického ústavu
Štěpán Jílka
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses t2k9al t2k9al/4
31. 1. 2022
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 2. 2022
Kohout, J.
1. 2. 2022