Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. – Bc. Lenka Neuwirthová
Bc. Lenka Neuwirthová
Master's thesis
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Selection and Use of Marketing Communication Tools to Increase competitiveness of WISTA Company
Abstract:
Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is the selection and use of marketing communication tools to increase the competitiveness of company WISTA s.r.o. The aim of the thesis is to propo-se a solution of the marketing communication of the company based on conducted surveys of competing companies. In the framework of the research, it determines the influence of temporary marketing communication on customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUWIRTHOVÁ, Lenka. \textit{Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/t2qls5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neuwirthová, Lenka. Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jana Háková