Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s. – Miroslav KAŇKA
Miroslav KAŇKA
Bakalářská práce
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Innovation of marketing communication on social networks of ACR AUTO Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci sociálních sítích ve společnosti ACR auto, a.s s tím, že na základě různých vědeckých metod je zjištěno, v jakém stavu se v daný okamžik komunikace na sociálních sítích nachází a díky zjištěným poznatkům jsou navržena různá řešení. Byla provedena literární rešerši, která je nezbytná pro pochopení problematiky a vysvětlení nejdůležitějších pojmů …víceAbstract:
This bachelor thesis describes social networks in the company ACR auto, a.s. Thanks to the findings from the literature search, a large amount of information was put together, which shows the basic functions of marketing communication on social networks. In the next part of the work, methods for research were set. Because I am an employee of this company, I was able to find out how marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŇKA, Miroslav. \textit{Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/t2sgaq/.
Jak správně citovat práci
KAŇKA, Miroslav. Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
20. 4. 2022