Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD – Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA
Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA
Master's thesis
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
The effect of Biofeedback on the pupil with ADHD and his Communication Competences
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem vlivu terapie biofeedback na komunikační kompetence žáka s ADHD. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou (výzkumnou) část. Teoretická část vychází z odborné literatury, kdy bylo využito i dvou zahraničních zdrojů, a je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o komunikaci a komunikačních kompetencích, zaměřuje se na jazykové roviny řeči …viacAbstract:
The presented diploma thesis deals with the topic of the influence of biofeedback therapy on the communication competence of a pupil with ADHD. The work is divided into a theoretical and a practical (research) part. The first chapter deals with communication and communication competences, focusing on linguistic levels of speech, verbal and non-verbal communication, as well as embedding the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOCHA KOLIBOVÁ, Veronika. Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením
Zuzana Vranková