Slevy a nákupní chování současného spotřebitele – Bc. Daria Manakova
Bc. Daria Manakova
Bachelor's thesis
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Discounts and buying behaviour of the current consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, in-store marketingovou komunikací a nákupním chováním a rozhodováním spotřebitele. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé reagují na slevy, konkrétně na slevy potravin. K naplnění cíle bakalářské práce byla zvolena metoda dotazníkového šetření a následná analýza odpovědí respondentů byla provedena i za použití nástrojů popisné statistiky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion, in-store marketing communication, consumer behavior and purchasing decisions. The main goal of bachelor thesis is to find out how consumers react to discounts, specifically to food discounts. To achieve the goal of the bachelor thesis was chosen the method of questionnaire survey and subsequent analysis of respondent’s answers was performed using descriptive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhboe/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Karolína Šašková