Bc. Daria Manakova

Bachelor's thesis

Slevy a nákupní chování současného spotřebitele

Discounts and buying behaviour of the current consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, in-store marketingovou komunikací a nákupním chováním a rozhodováním spotřebitele. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé reagují na slevy, konkrétně na slevy potravin. K naplnění cíle bakalářské práce byla zvolena metoda dotazníkového šetření a následná analýza odpovědí respondentů byla provedena i za použití nástrojů popisné statistiky …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion, in-store marketing communication, consumer behavior and purchasing decisions. The main goal of bachelor thesis is to find out how consumers react to discounts, specifically to food discounts. To achieve the goal of the bachelor thesis was chosen the method of questionnaire survey and subsequent analysis of respondent’s answers was performed using descriptive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní