Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Tereza Nešpolová
Bc. Tereza Nešpolová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje definici merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek, jež jsou v této práci zastoupeny lékárnami. Analyzovanými lékárnami byly U Anděla strážce a BENU, sídlící v Táboře. Obě lékárny byly vzájemně porovnány a lepšího hodnocení dosáhla lékárna BENU. Rozdíly v těchto lékárnách jsou zjevné zejména v nákupní atmosféře obou jednotek. Na základě toho byla vybrána …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the definition of merchandising and shopping atmosphere of selected stores, which are represented in this work by pharmacies. Analyzed pharmacies were U Anděla strážce and BENU, based in Tábor. Both pharmacies were compared and a better result was achieved by BENU pharmacy. Differences in these pharmacies are particularly evident in the shopping atmosphere of both. On …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d8rgw/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEŠPOLOVÁ, Tereza. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/t3k8ry/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová