Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Tereza Nešpolová
Bc. Tereza Nešpolová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje definici merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek, jež jsou v této práci zastoupeny lékárnami. Analyzovanými lékárnami byly U Anděla strážce a BENU, sídlící v Táboře. Obě lékárny byly vzájemně porovnány a lepšího hodnocení dosáhla lékárna BENU. Rozdíly v těchto lékárnách jsou zjevné zejména v nákupní atmosféře obou jednotek. Na základě toho byla vybrána …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the definition of merchandising and shopping atmosphere of selected stores, which are represented in this work by pharmacies. Analyzed pharmacies were U Anděla strážce and BENU, based in Tábor. Both pharmacies were compared and a better result was achieved by BENU pharmacy. Differences in these pharmacies are particularly evident in the shopping atmosphere of both. On …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d8rgw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠPOLOVÁ, Tereza. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/t3k8ry/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová