Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ – Bc. Michaela Hromková
Bc. Michaela Hromková
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Developing communication skills in an integrated pupil with PAS, ADHD and LMR in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních schopností žáka s poruchou autistického spektra, poruchou pozornosti s hyperaktivitou a lehkou mentální retardací na prvním stupni základní školy. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola se věnuje poruchám autistického spektra, poruše pozornosti s hyperaktivitou a lehké mentální retardaci. Druhá kapitola je zaměřena na problematiku …víceAbstract:
The bachelor thesis tries to develop communication skills of a pupil with autistic spectrum disorder, attention deficit hyperactivity disorder and mild mental retardation to elementary school students. The theoretical part is evaluated into two chapters. The first chapter deals with autism spectrum disorders, attention deficit hyperactivity disorder and mild mental retardation. The second chapter is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w1l43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ