Tereza ČERNOŠKOVÁ

Bakalářská práce

Postoje žáků ke společnému vzdělávání

Pupils' Attitudes to the inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji žáků k inkluzivnímu vzdělávání, které se při jejich vzdělávání uplatňuje. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení termínů speciální pedagogika, charakteristiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a popisem historických přístupů k nim dále se zaměřuje na druhy podpůrných opatření, které žáci využívají a na závěr inkluzivním vzděláváním. Praktická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with pupils' attitudes towards inclusive education, which they apply in their education. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on the explanation of the terms of special pedagogy, the characteristics of pupils with special educational needs and the description of historical approaches to them. It also focuses on the types of support measures that pupils use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNOŠKOVÁ, Tereza. Postoje žáků ke společnému vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta