Tereza ČERNOŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje žáků ke společnému vzdělávání
Pupils' Attitudes to the inclusive education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá postoji žáků k inkluzivnímu vzdělávání, které se při jejich vzdělávání uplatňuje. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení termínů speciální pedagogika, charakteristiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a popisem historických přístupů k nim dále se zaměřuje na druhy podpůrných opatření, které žáci využívají a na závěr inkluzivním vzděláváním. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with pupils' attitudes towards inclusive education, which they apply in their education. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on the explanation of the terms of special pedagogy, the characteristics of pupils with special educational needs and the description of historical approaches to them. It also focuses on the types of support measures that pupils use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNOŠKOVÁ, Tereza. Postoje žáků ke společnému vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA