Postoje žáků ke společnému vzdělávání – Tereza ČERNOŠKOVÁ
Tereza ČERNOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Postoje žáků ke společnému vzdělávání
Pupils' Attitudes to the inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji žáků k inkluzivnímu vzdělávání, které se při jejich vzdělávání uplatňuje. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení termínů speciální pedagogika, charakteristiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a popisem historických přístupů k nim dále se zaměřuje na druhy podpůrných opatření, které žáci využívají a na závěr inkluzivním vzděláváním. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with pupils' attitudes towards inclusive education, which they apply in their education. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on the explanation of the terms of special pedagogy, the characteristics of pupils with special educational needs and the description of historical approaches to them. It also focuses on the types of support measures that pupils use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOŠKOVÁ, Tereza. Postoje žáků ke společnému vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ