Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli – Oxana Ondříčková
Oxana Ondříčková
Bakalářská práce
Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli
Analysis of media strategy of Gallery of the Central Bohemian Region on example of exhibition States of mind
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou mediální strategie Galerie Středočeského kraje, mediální prezentace a mediálního pokrytí její nové stálé expozice "Stavy mysli / Za obrazem" v roce 2014. Teoretická část se věnuje charakteristice médií, komunikace a media relations jako součásti marketingové komunikace. Cílem praktické části je analyzovat mediální obraz výstavy v médiích, hodnotit jednotlivé výstupy …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of media strategy of the Gallery of the Central Bohemian Region, media presentation and media coverage of its new permanent exhibition "States of mind / Beyond the image" in 2014. The theoretical part is aimed at characteristic of media, communication and media relations as a part of marketing communication. The goal of practical part is to analyze how the gallery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Ilja Šmíd
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
CSR in rural areas: The case of SMEs in Central Bohemian Region
Šárka Nováková -
Galerie Středočeského kraje jako společensky přínosná galerie
Věra Pinnoy -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Nové cesty zprostředkování umění Galerie Středočeského kraje
Adéla Kaderová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Martina Lašová -
Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
Marie MRÁZKOVÁ -
Webová prezentace muzea umění {--} Galerie Středočeského kraje
Ivana JOZEKOVÁ