Análisis lingüístico de los anuncios de cosmética – Mgr. Katarína Ondrejovičová
Mgr. Katarína Ondrejovičová
Bachelor's thesis
Análisis lingüístico de los anuncios de cosmética
Linguistical analysis of advertisements of cosmetics
Abstract:
This bachelor work analyzes the language of advertisement in advertisements of female cosmetics. Work is written in Spanish and it deals with the language of advertisement on morphological, syntactical and lexical points of view. It also analyzes the reflex of female lenguage in advertisements of cosmetics.Abstract:
Táto bakalárska práca analyzuje jazyk reklamy v reklamách na ženskú kozmetiku. Práca je písaná v španielčine a zaoberá sa jazykom reklamy na úrovni morfologickej, syntaktickej a lexikálnej. Zaoberá sa tiež typickými rysmi jazyka žien a ich odrazom v reklamách na kozmetiku.
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ayr99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Jazyk reklamy
Katarína Janigová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk reklamy
Petr Pivoňka -
Propagace studijního oboru Angličtina v elektrotechnice a informatice prostřednictvím letáků: jazyk reklamy v praxi
Petr Zahradník -
Jazyk reklamy
Pavel Chromý