Význam "nootropních látek" ve výchovně-vzdělávacím procesu – Monika Trumpusová
Monika Trumpusová
Bakalářská práce
Význam "nootropních látek" ve výchovně-vzdělávacím procesu
Anotace:
Tato práce přináší pohled na nootropní látky a zároveň zhodnocuje jejich využití v praktickém životě, zejména v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická část práce je věnována vzniku a vývoji tzv. chytrých drog, od historie přírodních drog, kterými si od nepaměti lidstvo pomáhalo až k analýze nootropických látek a jejich základnímu přehledu. Dále jsou zde zmapovány další látky, které mají podobné …víceAbstract:
This work aims at nootropic substances and, at the same time, maps their use in practical life, especially in the educational process. The theoretical part focuses on the origin and development of so-called smart drugs, from their early beginnings to the analysis of nootropic substances, and their basic overview. Other substances, which have similar effects as nootropic substances, are also described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Daniš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trumpusová, Monika. Význam "nootropních látek" ve výchovně-vzdělávacím procesu. Praha, 2018. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.. Vysoká škola regionálního rozvoje Praha
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s., Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.
Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaBakalářský studijní program / obor:
Bezpečnostní management v regionech / Bezpečnostní management v regionech
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na specifické poruchy učení
Matěj Sion -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Vzdělávání v oboru Sociálněsprávní činnosti se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Romana Sváčková